Friday, 13 February 2009

Siapa mahukan kebaikan?? angkat tangan!!



Setiap manusia dilahirkan secara fitrahnya nak benda yang baik dan nak kebaikan..
walaupun mungkin skopnye kecik, contohnya nak kebaikan utk diri sendiri je ke..

tapi semuanya nak kebaikan!
betul tak??

so,
Siapa nak jadi lebih baik dari semalam?? Angkat tangan!!

jom ikut saya..
jalan ni dari dulu lagi orang kata jalan orang giler..hehe..
tapi saya tak kisah..
kerana saya yakin dengan jalan kebenaran!

tak nak ikut saya??
takpe, ikut lah orang lain yang ingin membawa kebaikan jugak..
yang penting,
arah tuju kita sama!

mari menuju kemenangan!
menuju ke arah yang satu!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails